Taxe de transport
Taxele de livrare sunt de 19 lei pentru livrarea în România și sunt gratuite pentru comenzile din magazin de peste 499 lei.
Livrări în România
În mod normal, mărfurile sunt expediate în 24 de ore după ce am acceptat comanda dumneavoastră. Vă rugăm să rețineți că suntem extrem de ocupați în acest moment, așa că vă rugăm să acordați un plus de 24 de ore pentru ca comanda dumneavoastră să fie expediată.
Returnarea produsului
Sperăm că vă plac bunurile de la HorecaTex, dar dacă aveți nevoie să ne returnați ceva, iată ce trebuie să știți. Dacă nu sunteți 100% mulțumit de bunurile dvs., vă rugăm să ni le returnați în aceeași stare nefolosită, revânzabilă în care le-ați primit, în termen de 14 zile de la livrare, iar noi vă vom rambursa întreaga sumă a produsului (produselor) cumparat.
Cu excepția cazului în care sunt defecte, dorim să returnați în termen de 14 zile de la achiziție și vă rugăm să rețineți că va trebui să suportați costurile poștale. Dacă articolul este defect sau deteriorat, vă rugăm să ne sunați la 0743 088 883, între orele 9:00 și 17:00. Vă rugăm să rețineți că articolele personalizate și brodate nu sunt returnabile sau rambursabile decât dacă articolul este defect.
Pentru a efectua returul la noi, pur și simplu completați secțiunea de retur de pe partea din față a bonului de livrare, împachetați coletul în siguranță, inclusiv nota de livrare în interior și vizitați portalul nostru DPD pentru a aranja un retur fără probleme.
Schimbarea unui articol
Pur și simplu returnați articolul nedorit urmând procesul nostru de returnare și plasați o nouă comandă online pentru produsul pe care îl doriți. Poate dura până la 14 zile pentru ca rambursarea produsului dumneavoastră original să fie procesată, de la data la care ni-l trimiteți înapoi.
Cât timp am pentru a schimba un produs?
În conformitate cu politica noastră de returnare, aveți la dispoziție până la 14 zile pentru a schimba un produs de la data la care ați primit comanda.
Cum să modificați sau să anulați comanda
Modificarea comenzii dvs
Ne pare foarte rău, dar în majoritatea cazurilor nu este posibil să faceți modificări la comanda dvs. după ce ați plasat-o. Dacă comanda nu a fost încă expediată din depozit, este posibil să vă putem anula comanda pentru a vă permite să o înlocuiți pe site.
Anularea comenzii dvs
Dacă comanda dvs. a fost deja expediată din depozit, atunci va trebui să returnați comanda urmând procedura noastră de returnare.